Etude House
Etude House
Спочатку, Etude House називався просто Etude, як і серія творів великого композитора, навіть був збережений діакритичний знак (чорточка над "E". Але згодом бренд розширювався, змінював свою структуру і зараз ми всі його знаємо, як «Etude House».
РОЗВИДІ БРЕНДА
- Вперше, Etude House був заснований у грудні 1985 року.
- В Іюлі 1990 року бренд був покритий гігантом Amore Pacific Group і почав свій стрімкий розвиток на ринку Азії.
- У Маї 1996 року були затверджені корпоративні кольори бренда. Ними стали ніжно-рожевий і білий. Трохи пізніше (1997г.), було змінено початкове ім'я бренда з простого «Etude» на «Etude House». Але вже наприкінці 1996 року, вийшов проморолик бренда під новим ім'ям, у якому фірма постала в змінному вигляді в повній красі.
- 2007 року Etude House відкрив свій 100-й магазин у Кореї. А ще за 2 роки кількість магазинів подвоїлася і бренд потішив відкривши своє 200-го магазину.
- Також з 2009 року почалася тісна співпраця з сусідніми країнами та Etude з'явилися в Тайвані, Сінгапурі, Філіппін, Японії та інших азіатських країнах.
Після перейменовування та повного ребрендинга, справи Etude House різко пішли вгору. Вони змогли визначитися з цільовою аудиторією та залучити нових клієнтів завдяки оригінальним дизайнам продукції та концепції бренда.
КОНЦЕПЦІЯ І СЛОГАН
Говорячи про концепції, Etude вважає, що макіяж має бути приємним, як гра, і він не може асоціюватися зі щоденною рутиною. Тому всі засоби Etude відповідають чотирьом головним вимогам: Найвища якість, доступність, привабливий дизайн і чималий варіативний ряд.
Слоган Etude House вперше почав фігурувати у 2006 році, відразу після ребрендинга. Спочатку він звучав, як «Sweet Imagine», що в перекладі означає «Солодка уява». Цей слоган повністю уособлював бренд на той момент. Вся продукція була зроблена в тонах білого шоколаду та цукрової вати. Кришечки прикрашали вензелю, а самі магазини більше походили на палац казкової принцеси, ніж на магазин косметики.