Продавець LUXURY розвиває свій бізнес на Prom.ua 5 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Bigl.ua — приведет к покупке
Кошик
1351 відгук
promo_banner
+380 (99) 292-49-04

LUXURY

Etude House

Etude House

Спочатку, Etude House називався просто Etude, як і серія творів великого композитора, навіть був збережений діакритичний знак (чорточка над "E". Але згодом бренд розширювався, змінював свою структуру і зараз ми всі його знаємо, як «Etude House».

РОЗВИДІ БРЕНДА

  • Вперше, Etude House був заснований у грудні 1985 року.
  • В Іюлі 1990 року бренд був покритий гігантом Amore Pacific Group і почав свій стрімкий розвиток на ринку Азії.
  • У Маї 1996 року були затверджені корпоративні кольори бренда. Ними стали ніжно-рожевий і білий. Трохи пізніше (1997г.), було змінено початкове ім'я бренда з простого «Etude» на «Etude House». Але вже наприкінці 1996 року, вийшов проморолик бренда під новим ім'ям, у якому фірма постала в змінному вигляді в повній красі.
  • 2007 року Etude House відкрив свій 100-й магазин у Кореї. А ще за 2 роки кількість магазинів подвоїлася і бренд потішив відкривши своє 200-го магазину.
  • Також з 2009 року почалася тісна співпраця з сусідніми країнами та Etude з'явилися в Тайвані, Сінгапурі, Філіппін, Японії та інших азіатських країнах.

Після перейменовування та повного ребрендинга, справи Etude House різко пішли вгору. Вони змогли визначитися з цільовою аудиторією та залучити нових клієнтів завдяки оригінальним дизайнам продукції та концепції бренда.

КОНЦЕПЦІЯ І СЛОГАН

Говорячи про концепції, Etude вважає, що макіяж має бути приємним, як гра, і він не може асоціюватися зі щоденною рутиною. Тому всі засоби Etude відповідають чотирьом головним вимогам: Найвища якість, доступність, привабливий дизайн і чималий варіативний ряд.

Слоган Etude House вперше почав фігурувати у 2006 році, відразу після ребрендинга. Спочатку він звучав, як «Sweet Imagine», що в перекладі означає «Солодка уява». Цей слоган повністю уособлював бренд на той момент. Вся продукція була зроблена в тонах білого шоколаду та цукрової вати. Кришечки прикрашали вензелю, а самі магазини більше походили на палац казкової принцеси, ніж на магазин косметики.

 

ГалереяСписок

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner